ALD Asiakaslupaus

Meille asiakaskeskeisyys on muutakin kuin sanahelinää. Haluamme kehittyä ja kehittää, jotta jokainen asiakaskohtaaminen meidän kanssa olisi aiempaa parempi. Uskomme, että asiakaskokemus merkitsee eri ihmisille eri asioita. Jotta me pystymme lunastamaan jokaisen asiakkaan kohdalla paremman asiakaskokemuksen, haluamme tehdä lupauksen.

Me ALD Automotivella tarjoamme kattavia huoltoleasingpalveluita kaiken kokoisille yrityksille. Asiakaslähtöisyys ja laadukas asiakaspalvelu ovat kaiken toiminnan lähtökohtana, oli yrityksessänne autoja sitten yksi tai tuhat.

Mitä on ALD asiakaslupaus?

  • ALD:n asettama tahtotila, miten haluamme kohdata asiakkaamme
  • Toimintamalli, jossa kohtaa yksilön tarpeet, mutta jonka taustalla on tarkkaan mietitty prosessi joka tukee tekemistämme
  • Asiakaskokemus, joka jää positiivisesti mieleen
  • Mitattava, emme halua tukeutua pelkkiin korulauseisiin
  • Kunniakysymys, asiakaskokemuksesta ei tingitä 
  • ALD:n arvojen yhdistelmä: yhteishenki, vastuullisuus, sitoutuminen sekä jatkuva kehittäminen

Mitä lupaamme sinulle, joka vastaat yrityksesi autoasioista

Laadukasta autokannan hallinnointia, joka kattaa koko auton elinkaaren, tarjousprosessista auton palautukseen. Oman nimetyn yhteyshenkilön, joka toimii sinun yrityksesi edunvalvojana. Olemme konkretisoineet meidän asiakaslupauksemme sinulle näin:

  • Aktiivisen yhteistyön kehittämisen – Sinulla aina oma nimetty avainasiakaspäällikkö tai asiakasvastaava, joka huolehtii, että yhteistyö on meidän suunnalta aktiivista. Sinä päätät, mikä aktiivisuustaso on teille sopiva ja me huolehdimme, että se toteutuu. 
  • Läpinäkyvän yhteistyön arvioinnin – Seuraamme yrityksenne autoilijoiden tyytyväisyyttä meihin ja kerromme sen teille avoimesti. Asetamme yhdessä mittarit yhteistyöllemme ja seuraamme niitä.
  • Tilausprosessin, joka sujuu ja ottaa huomioon sinun yrityksesi toimintamallit: pyydämme jokaisen tilauksen jälkeen palautetta autoilijoilta tilauksen sujuvuudesta.
  • Auton luovutuksen, joka vastaa autoilijoiden odotuksia ja huolehdimme, että yhteistyökumppaneidemme tuottama palvelu on asetettujen laatukriteerien mukaista.

Pidämme itsemme jatkuvasti hereillä ja pyydämme sinulta aktiivisesti palautetta.

Vuonna 2018 asiakkaamme kokivat saamansa palvelun tutkimusten mukaan näin:*
  • Yhteistyön yleinen sujuvuus 4,6
  • Ammattitaito ja asiantuntemus 4,5
  • Toiminnan luotettavuus 4,7
  • Avoimuus ja rehellisyys yhteistyössä 4,7
  • Tavoitettavuus 4,6

(Asteikolla 1-5, arvosanan 5 ollessa paras.)

NPS-suositteluindeksimme: 
  • Autoilijoiden keskuudessa NPS 82 **
  • Autopäättäjien keskuudessa NPS 59 * 

Lunastaaksemme asiakaslupauksen, me tukeudumme arvoistamme vastuullisuuteen: Vastaamme omasta työstä, sen laadusta ja vaikutuksista asiakkaisiimme.

Mitä lupaamme sinulle, kun olet meidän työsuhdeautoilija

Monikanavaisen asiakaspalvelun, joka on käytettävissäsi 24/7. Huomioimme sinut yksilönä ja haluamme kohdata sinut niissä kanavissa, jotka sinulle ovat luontevimpia. Oma nimetty yhteyshenkilösi toimii linkkinä sinun yrityksesi ja meidän välillä. Seuramme jatkuvasti, miten olet meiltä samaasi palvelun kokenut ja pyydämme sinulta aktiivisesti palautetta.

Lupaamme:
  • Korkean tavoitettavuuden, jossa yrityksesi oma yhteyshenkilö on avain roolissa, huomioiden eri kanavat. Olemme tavoitettavissa arkisin 8-16 puhelimitse sekä sähköpostilla. Emme jätä sinua pulaan tämänkään jälkeen, vaan Tiepalvelumme auttaa sinua 24/7 niin arkisin kuin viikonloppuisin.
  • Nopean reagoinnin, jossa meihin saa yhteyttä myös perinteisten kanavien lisäksi Chatin kautta arkisin 8-16. Lisäksi tarjoamme 24/7 toimivan My ALD -palveluportaalin, josta löydät oman autosi ja sopimuksesi tiedot milloin tahansa.
  • Ammattitaitoisen asiakaspalvelun, jonka kulmakivi on oma nimetty yhteyshenkilö, joka tuntee sinun yrityksesi.
  • Palvelualttiin asiakaspalvelun, joka ulottuu myös oman yhteyshenkilön ulkopuolelle. Meillä on talo täynnä ammattilaisia ja pystymme auttamaan sinua laaja-alaisesti ja viipymättä.

Pidämme itsemme jatkuvasti hereillä ja pyydämme sinulta aktiivisesti palautetta.

Vuonna 2018 asiakkaamme kokivat saamansa palvelun tutkimusten mukaan näin:*
  • Tavoitettavuus 5,5
  • Palvelualttius 5,7
  • Nopeus 5,7
  • Ammattitaito 5,7

(Asteikolla 1-6, arvosanan 6 ollessa paras **)

Lunastaaksemme asiakaslupauksen, me tukeudumme arvoistamme sitoutumiseen: Sitoudumme toimimaan rohkeasti arvojemme ja tavoitteidemme mukaisesti niin yksilöinä kuin yhdessä.

*) Yritysautopäättäjät -tutkimus 2018, Innolink Research Oy
**) Autoilijakysely 2018, Questback

Ota yhteyttä
010 404 00