ALD Asiakaslupaus

Me suhtaudumme asiakaskeskeisyyteen nöyrästi, mutta kunnianhimoisesti. Haluamme kehittyä ja kehittää, jotta jokainen asiakaskohtaaminen meidän kanssa olisi aiempaa parempi. Uskomme myös, että asiakaskokemus merkitsee eri ihmisille eri asioita. Jotta me pystymme täyttämään kunkin asiakkaan kohdalla odotukset, vaatii se myös sitoutumista. Näin syntyi ALD asiakaslupaus.

Me ALD Automotivella tarjoamme kattavia huoltoleasingpalveluita kaiken kokoisille yrityksille. Asiakaslähtöisyys ja laadukas asiakaspalvelu ovat kaiken toiminnan lähtökohtana, oli yrityksessänne autoja sitten yksi tai tuhat.

Mitä on ALD asiakaslupaus?

  • ALD:n asettama laadullinen taso, miten haluamme kohdata asiakkaamme
  • Toimintamalli, jossa kohtaavat yksilön tarpeet, mutta jonka taustalla on tarkkaan mietitty prosessi joka tukee
  • Asiakaskokemus, joka jää positiivisesti mieleen
  • Mitattava, sillä arvostamme faktoja 
  • Kunniakysymys, asiakaskokemuksesta ei tingitä 
  • ALD:n arvoja ilmentävä: yhteishenki, vastuullisuus, sitoutuminen sekä jatkuva kehittäminen

Mitä lupaamme sinulle, joka vastaat yrityksesi autoasioista

Laadukasta autokannan hallinnointia, joka kattaa koko auton elinkaaren, tarjousprosessista auton palautukseen. Oman nimetyn yhteyshenkilön, joka toimii sinun yrityksesi edunvalvojana. Olemme konkretisoineet meidän asiakaslupauksemme sinulle näin:

  • Aktiivisen yhteistyön kehittämisen – Sinulla aina oma nimetty avainasiakaspäällikkö tai asiakasvastaava, joka huolehtii, että yhteistyö on meidän suunnalta proaktiivista. Sinä päätät, mikä aktiivisuustaso on teille sopiva ja me huolehdimme, että se toteutuu. 
  • Läpinäkyvän yhteistyön arvioinnin – Seuraamme yrityksenne autoilijoiden tyytyväisyyttä meihin ja kerromme sen teille avoimesti. Asetamme yhdessä mittarit yhteistyöllemme ja seuraamme niitä.
  • Tilausprosessin, joka sujuu ja ottaa huomioon sinun yrityksesi toimintamallit: pyydämme jokaisen tilauksen jälkeen palautetta autoilijoilta tilauksen sujuvuudesta.
  • Auton luovutuksen, joka vastaa autoilijoiden odotuksia ja huolehdimme, että yhteistyökumppaneidemme tuottama palvelu on asetettujen laatukriteerien mukaista.

Miten yrityspäättäjät ovat arvioineet saamansa palvelun:

  • Yhteistyön yleinen sujuvuus 8,8
  • Ammattitaito ja asiantuntemus 8,9
  • Toiminnan luotettavuus 8,8
  • Tavoitettavuus 8,7
  • Kokonaisarvosana 8,4
  • NPS (Net Promoter Score) 46 

Tulokset perustuvat yhteistyössä Innolinkin kanssa teettämäämme yrityspäättäjätutkimukseen 2019 syksyllä. 
(Asteikko 1-10, arvosanan 10 ollessa paras.)

Mitä lupaamme sinulle, kun olet meidän työsuhdeautoilija:

Monikanavaisen asiakaspalvelun, joka on käytettävissäsi 24/7. Huomioimme sinut yksilönä ja haluamme kohdata sinut niissä kanavissa, jotka sinulle ovat luontevimpia. Oma nimetty yhteyshenkilösi toimii linkkinä sinun yrityksesi ja meidän välillä. Seuramme jatkuvasti, miten olet meiltä samaasi palvelun kokenut ja pyydämme sinulta aktiivisesti palautetta.

Olemme konkretisoineet asiakaslupauksemme sinulle näin: 

  • Korkean tavoitettavuuden, jossa yrityksesi oma yhteyshenkilö on avain roolissa, huomioiden eri kanavat. Olemme tavoitettavissa arkisin 8-16 puhelimitse sekä sähköpostilla. Emme jätä sinua pulaan tämänkään jälkeen, vaan Tiepalvelumme auttaa sinua 24/7 niin arkisin kuin viikonloppuisin.
  • Nopean reagoinnin, jossa meihin saa yhteyttä myös perinteisten kanavien lisäksi Chatin kautta arkisin 8-16. Lisäksi tarjoamme 24/7 toimivan My ALD -palveluportaalin, josta löydät oman autosi ja sopimuksesi tiedot milloin tahansa.
  • Ammattitaitoisen asiakaspalvelun, jonka kulmakivi on oma nimetty yhteyshenkilö, joka tuntee sinun yrityksesi autopoliiikan. 
  • Palvelualttiin asiakaspalvelun, joka ulottuu myös oman yhteyshenkilön ulkopuolelle. Meillä on talo täynnä ammattilaisia ja pystymme auttamaan sinua laaja-alaisesti ja viipymättä.

Miten autoilijat ovat arvioineet saamansa palvelun:

  • Tavoitettavuus 8,3
  • Yhteistyön yleinen sujuvuus 8,7
  • Muutos/ongelmatilanteiden hoitaminen 8,4
  • Ammattitaito ja asiantuntemus 8,7 
  • Palvelualttius 8,7

Tulokset perustuvat yhteistyössä Innolinkin kanssa teettämäämme autoilijatutkimukseen 2020 keväällä. 
(Asteikko 1-10, arvosanan 10 ollessa paras.)

Ota yhteyttä
010 404 00