Ajoneuvojen hallinnoinnin voi ulkoistaa meille

Kaikkea ei kannata tehdä itse - voit siirtää koko autokantaanne liittyvät työt meille heti yhteistyömme alkaessa. Yrityksenne säästää suoraan neuvottelemiemme hintojen ansiosta sekä välillisesti yrityksenne sisäisen työmäärän sekä laskujen käsittelykulujen vähentyessä.

 

Hallinnointipalvelun edut:

Tarjoamme helpon ja vaivattoman tavan siirtää kerralla koko ajoneuvokannan hallinnointiin liittyvät työt meille. Kun siirryt asiakkaaksemme ja valitset hallinnointipalvelumme:

  • nimetty yhteyshenkilömme palvelee kaikkia yrityksen autoilijoita
  • palveluun sisältyy tarjoamamme tiepalvelu 24h/vrk
  • My ALD ajoneuvokannan raportointi- ja hallinnointityökalusta löytyvät kaikki uudet toimittamamme ja aiemmin hankitut ajoneuvot
  • muiden rahoittajien omistamien ajoneuvojen vuokralaskut voivat kiertää kauttamme, jolloin kaikki autokustannukset tulevat meiltä yhteistyön alusta alkaen
  • kaikki muutkin autokustannukset voivat kiertää kauttamme – laskujen ja laskuttajienne määrä vähenee ja saat kaikille laskuille meiltä maksuaikaa sekä meidän neuvottelemat hinnat
  • saatte hallinnointipalveluun liitettyä kaikki samat lisäpalvelumme kuin muutenkin asiakkaanamme: polttoainekortit, täysvakuutuksen, Easyparkin, renkaiden kausisäilytyksen, ajotietopalvelun jne.
  • autamme autojen oikea-aikaisen uusinnan suunnittelussa ja voimme myydä uusittavat autonne puolestanne

 

Hallinnointipalvelun sisältö ja käyttämänne palvelut määritetään tapauskohtaisesti tarpeidenne mukaan. Hallinnointipalvelun aloitus on helppoa yritykselle ja autoilijoille, eikä palvelun aloitukseen liity aloituskustannuksia. Kuukausikustannus määräytyy autokantanne koon ja valitsemienne palveluiden perusteella.

Teemme mielellämme ehdotuksen ajoneuvojenne rahoittamiseen ja hallinnointipalveluun liittyen. Pyydä meiltä tarjous! Ota yhteyttä myyntiin.

Ota yhteyttä
010 404 040