AJANKOHTAISIA AIHEITA

01maalis
2019

Avoin työpaikka: Asiakasvastaava

Avoin työpaikka: Asiakasvastaava

Asiakasvastaava (Account Manager), asiakkuuksien kehittäminen

Nautitko myynnistä ja erinomaisen asiakaskokemuksen tuottamisesta? Tämä työ voi olla juuri sinulle. Asiakasvastaava hoitaa asiakassuhteita ja myy asiakaskunnalle, joka koostuu pääosin pienistä ja kasvavista yhtiöistä sekä kuluttaja-asiakkaista Suomessa. Onnistut tehtävässä tuottamalla asiakasyrityksien autoilijoille ja päätöksentekijöille ensiluokkaista palvelua. Sinulla on lisäksi neljä kollegaa.

Tärkein työtehtäväsi on myydä ja ylläpitää asiakaskantaa omalla aktiivisella otteella sekä pyrkiä täyttämään asiakkaiden moninaiset odotukset. Toteutat asiakkaallesi palvelua eri kanavissa luontevasti:  puhelimitse tai nykyaikaisia viestimiä käyttäen. Työ pääosin tapahtuu toimistolla, mutta olet aina tarpeen vaatiessa valmis lähtemään asiakkaasi luokse tapaamiselle. Olet hyvä asiakaspalvelija ja ymmärrät asiakkaan kuuntelun tärkeyden. Osaat ja uskallat ohjata asiakkaasi päätöksiä aktiivisesti, koet mielekkääksi asiakkaan päätöksen pyytämisen. Olet kaupannälkäinen ja ymmärrät uusien asiakkaiden merkityksen ja että asiakkaan tarpeen voi ratkaista mikä tahansa tuotteistamme: huoltoleasing, yksityisleasing, myynti-ja takaisinvuokraus tai vaihtoleasing. Työ sisältää omien nimettyjen asiakkaiden hoitamisen lisäksi uusien liidien haltuunottoa niin yritys kuin kuluttaja-asiakkailta. Toimit yksityisleasingin back-up henkilönä.

Työ sisältää muun muassa: asiakaspalvelua, tarjouksien ja tilauksien tekoa, raportointia, sopimusmuutoksia, haltijanvaihdoksia, My ALD käyttäjätunnusten hallinnointia, Salesforcen aktiivista käyttöä. Työn sisältö on monipuolista, joten tiedät että harvoin tulee samanlaista päivää vastaan. Toimit kaikessa yhtiömme arvojen ja sääntöjen mukaan.

Suhtaudut haastaviin tilanteisiin ratkaisulähtöisesti, pyrit aina kehittämään palveluitamme ja itseäsi. Tiedät että palveluiden kehittämisessä vaaditaan jokaisen yksilön panos. Olet tiimin aktiivinen jäsen sekä erinomainen joukkuepelaaja, tiedät että meidän tarvitsee onnistua yhdessä.

Edellytämme:

  • kaupallista tai teknistä koulutusta
  • asiakaspalvelukokemusta
  • positiivista ja ratkaisukeskeistä asennetta
  • hyvää joukkue- ja yhteistyökykyä

Toivomme sinulta:

  • aitoa asiakaskeskeisyyttä
  • pitkäjänteisyyttä
  • itsenäistä ja tavoitteellista otetta asiakastyöhön
  • oma-aloitteellisuutta ja sitoutumista tavoitteisiin
  • englannin kielen suullista ja kirjallista perustason osaamista, ruotsin kielitaito katsotaan eduksi
  • Microsoft Office – ohjelmien (erityisesti Excel, PowerPoint ja Skype) osaamista
  • kykyä ja halua omaksua uusia IT – ohjelmia ja työvälineitä

Tarjoamme Sinulle ammattimaisen ja nykyaikaisen työympäristön Vantaan Koivuhaassa, haasteelliset tehtävät ja tiimin tuen. Tehtävän palkkaus muodostuu kiinteästä kuukausipalkasta ja puhelinedusta ja erikseen sovittavasta vuosibonuksesta. Työtehtävä on toistaiseksi voimassaoleva. Raportoit yritysasiakkuuksien kehityksestä vastaavalle myyntiryhmän päällikölle.

Voit lähettää kirjallisen hakemuksesi palkkatoivomuksineen sekä CV:si 15.3.2019 mennessä sähköpostilla jan.bjugg@talenthunters.fi

Ota yhteyttä
010 404 00