AJANKOHTAISIA AIHEITA

29syys
2023

Entistä sujuvampaa asiakaspalvelua

Entistä sujuvampaa asiakaspalvelua

ALD:lla meneillään olevan muutosprosessin myötä yritysasiakkaiden asiakaspalvelu sujuvoituu entisestään tulevan syksyn aikana.

Myyntijohtaja Daniela Kalpalan mukaan muutoksella pyritään lunastamaan parhaan mahdollisen asiakaspalvelun lupaus riippumatta siitä, missä kanavassa asiakkaat asioivat. 

- Asiakaspalvelutilanteet ovat teknologiasta ja digitaaliuudesta huolimatta ihmiseltä ihmiselle -palvelua. Haluamme varmistaa, että palvelumme laatu on kaikissa asiakassegmenteissämme tasalaatuista ja uskomme, että muutoksen myötä henkilöstöllemme jää entistä enemmän aikaa asiakaskokemusta parantavalle ydintehtävälle eli asiakaspalvelulle.

Kalpalan mukaan ALD:lla on kuluvan vuoden aikana tunnistettu ja tarkennettu entisestään asiakassegmenttien erilaisia tarpeita. – Tämä työ on nyt tehty ja voimme sen tiimoilta tarjota jatkossa entistä selkeämpiä asiakassegmenttikohtaisia palvelusisältöjä. Se tarkoittaa, että asiakkaamme saavat meiltä juuri omiin tarpeisiinsa parhaiten soveltuvat palvelut.

Asiointi selkeämmäksi 

Yritysasioinnissakin tapahtuu syksyn aikana konkreettinen muutos. – Yritysasiakkaillamme on ollut tähän saakka eri sähköpostiosoitteet eri toiminnoille, kuten vaikkapa laskutukseen ja auton luovutukseen liittyen. Jatkossa kaikki yrityksen sopimusaikaiset asiat hoituvat yhden luukun periaatteella. Se yksinkertaistaa ja sujuvoittaa asiointia meidän suuntaamme, Kalpala kertoo. 

Yritysasiakkaat saavat edelleen henkilökohtaista palvelua moninaisiin tarpeisiin. - Viestimme muutoksista asiakaskohtaisesti lähiviikkojen aikana.

Asiakaspalvelun ja myynnin yhteystiedot löydät täältä.

Ota yhteyttä
010 404 00