AJANKOHTAISIA AIHEITA

06kesä
2017

Asiakaspalvelun on oltava parasta

Asiakaspalvelun on oltava parasta

Palvelun on oltava parempaa kuin asiakas osaa odottaa. Siinä tiivistetysti, mihin meillä asiakaspalvelussa tähdätään joka päivä. Myös maanantaisin.

Innolink Researchin tekemän tutkimuksen mukaan asiakkaidemme mielestä kaikkein tärkein tekijä on avoimuus ja rehellisyys yhteistyössä. Se on ratkaisevan tärkeää, mutta mitä avoimuus ja rehellisyys sitten tarkoittaa käytännössä? 

Halua rakentaa ja kehittää pitkäjänteistä yhteistyötä asiakkaiden kanssa. Onnistuneesti hoidettu asiakassuhde kestää vuosikymmeniä. Avoimuus ja rehellisyys vaatii myös uskallusta sanoa "ei". Haluamme tarjota asiakkaillemme niitä palveluita ja tuotteita, jotka aidosti tuottavat lisäarvoa. Silloin ei voi tuputtaa koko palettia kaikille, vaan perehdytään aidosti asiakkaan tarpeisiin. Sitä meidän asiantuntijuutemme on. Uskallusta olla asiakkaan puolella, niin myötä- kuin vastoinkäymisissä.

Jos halutaan katsoa samaa asiaan numeroina, tämä kaikki olisi 46. Asiakaspalvelumme tutkimuksessa saavuttama Net Promoter Score, eli kavereiden kesken NPS, on 46. Tämän mittariston tuntevat, tietävät, että nyt puhutaan pohjoiskoreamaisen korkeasta luvusta. Hehtaarille pääsee, kun katsoo Innolink researchin vertailutietokantaa, siellä yritysten keskimääräinen NPS-arvo on 33. Jos tämän mittariston viisareita on uskominen, meillä asiakaspalvelu on poikkeuksellisen laadukasta - meidän asiakkaidemme mielestä.

Mitataan asiakaspalvelun laatua sitten positiivisten palautteiden, NPS-arvojen tai myynnin kehityksen kautta, me pyrimme ylittämään odotukset avoimesti ja rehellisesti. Joka päivä, asiakaskohtaaminen kerrallaan.
 

Ota yhteyttä
010 404 00